0   /   100

Εταιρικές εκδηλώσεις

"Creating Magical Moments in Every Celebration"

Οι επιχειρηματικές εκδηλώσεις, επαγγελματικά events, cocktails, παρουσιάσεις νέων προϊόντων, mini συνέδρια, team building δραστηριότητες, επίσημα meetings, καθώς και προσωπικά δείπνα και πολλές άλλες εκδηλώσεις, διοργανώνονται εξατομικευμένα σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας. Στόχος μας είναι να επιτύχουμε τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα, δημιουργώντας παράλληλα μοναδικές εντυπώσεις στους συνεργάτες σας

Ένα πλήρες πακέτο ιδανικό για εταιρικές παρουσιάσεις με brunch, lunch brake, coffee brake, cocktail party, business menu. Η ομάδα μας μπορεί να λειτουργήσει συμβουλευτικά για την τέλεια διοργάνωση ενός corporate event μέσα από πολλές κατευθύνσεις και ερωτήσεις. Ένα επιτυχές εταιρικό δείπνο μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στις νέες εμπορικές σχέσεις μεταξύ εταιριών και σίγουρα ο σωστός και κομψός σχεδιασμός του είναι πολύτιμα συστατικά που το διασφαλίζουν. Όλα τα μενού μας προσαρμόζονται για κάθε εκδήλωση λαμβάνοντας υπόψη την εποχή και το στυλ της εκδήλωσης. Θα συνεργαστούμε μαζί σας για να δημιουργήσετε το επιθυμητό μενού. Ρωτήστε μας σχετικά με τα πακέτα ποτών μας για να συμπληρώσετε το μενού σας.

Οι εταιρικές μας εκδηλώσεις περιλαμβάνουν επαγγελματικά events, cocktails, παρουσιάσεις νέων προϊόντων, μίνι συνέδρια, δραστηριότητες για τη δημιουργία ομαδικού πνεύματος, επίσημες συναντήσεις και προσωπικά δείπνα, και όλα αυτά προσαρμοσμένα αποκλειστικά στις ανάγκες και τις προτιμήσεις σας. Στόχος μας είναι να επιτύχουμε τα ύψιστα επίπεδα αποτελεσματικότητας και, ταυτόχρονα, να αφήσουμε μια αξέχαστη εντύπωση στους συνεργάτες σας.

O Πολυχώρος Majestic μπορεί να φιλοξενήσει:

  • Εταιρικά event
  • Παρουσιάσεις
  • Συγκεντρώσεις
  • Σεμινάρια
  • Ημερίδες
  • Συνέδρια
  • Συνεντεύξεις
  • Γιορτές
  • Φιλανθρωπικά event

Παροχές

  1. Πλήρης εξοπλισμός με τετράγωνα τραπέζια, καρέκλες, πολυτελή τραπεζομάντηλα και πορσελάνινα σερβίτσια, υψηλής ποιότητας
  2. Lounge area στο χώρο υποδοχής
  3. Διακοσμητικές προτάσεις στο χώρο
  4. DJ ή Ζωντανή Μουσική
  5. Προβολέας Βίντεο
  6. Ασύρματο ίντερνετ
  7. Service (μετρ, σερβιτόροι, βοηθοι σερβιτόρων)
  8. Hostess στην υποδοχή καλεσμένων
  9. Υπηρεσίες καθαριότητας στα WC καθόλη τη διάρκεια της εκδήλωσης
  10. Παρκαδόροι κατεύθυνσης για την καθοδήγηση των καλεσμένων
  11. Δωρεάν ιδιωτικός χώρος στάθμευσης 300 θέσεων
  12. Δωρεάν γεννήτρια παροχής ρεύματος

Επικοινωνήστε μαζί μας

"*" Απαραίτητα Πεδία

Όνομα*
Ημερομηνία Εκδήλωσης*

Επικοινωνήστε μαζί μας

"*" Απαραίτητα Πεδία

Όνομα*
Ημερομηνία Εκδήλωσης*